Auhinnatud spiiker ja ärikonsultant Joey Coleman õpetab inimestele ja ettevõtetele üle kogu maailma, kuidas muuta ühekordse ostu sooritaja eluaegseks kliendiks.
Colemani kliendilojaalsuse teooria ei keskendu turundusele ega müügitehingu lukku löömisele, vaid suhtlusele, mida klient ettevõtte poolt esimese saja päeva jooksul kogeb.
Kuigi uued kliendid tunnevad rõõmu, eufooriat ja elevust, muutuvad need ostjakahetsuse maad võttes kiiresti hirmuks, kahetsuseks ja ebakindluseks. Esimese saja päeva jooksul pärast esmaostu sooritamist lõpetab valdkonnast hoolimata umbes 20% – 70% uutest klientidest ettevõttega koostöö, sest nad tunnevad end väga kiiresti mahajäetuna.
Raamatus „Ei ühtki kaotatud klienti enam“ pakub Joey Coleman välja lähenemismeetodi, mis kasvatab oluliselt kliendi lojaalsust ja sellest johtuvalt ka joonealust numbrit.
Ta toob välja klienditeekonna kaheksa erinevat emotsionaalset etappi, mida klient esimese saja päeva jooksul läbib olenemata sellest, kas ostuks oli äkkotsusena kohv Starbucksist või läbikaalutletult esimene kodu. Kui suudad mõista ja ette näha kliendi emotsioone, on Sul võimalik kasutada palju erinevaid tööriistu ja tehnikaid, et pikk ja hindamatu suhe kliendiga kivisse raiuda.
Colemani süsteemi toetavad raamatus kirjeldatud uuringud ja juhtumianalüüsid, mis näitavad, kuidas oma valdkonna parimad ettevõtted loovad erilisi kogemusi igas kliendi emotsionaalses etapis.
See on raamat, mis peab olema iga ettevõtja, firmajuhi, müügi, turunduse ja klienditeeninduse eest vastutava meeskonnaliikme laual.
Kui ma saaksin soovitada ainult ühte turundusraamatut, siis oleks selleks “Ei ühtki kaotatud klienti enam”. Loe see läbi, rakenda saadud teadmised ning su ettevõttel on kordades suurem šanss edu saavutada. – Timo Porval, Turunduslabor.ee eestvedaja