Digital Minds: 12 asja, mida iga ettevõte peab teadma digitaalse turunduse kohta on uuenenud ja täiendatud versioon, mis on suunatud eelkõige ettevõtete omanikele, juhtidele ja turundusjuhtidele. Raamatus jagatakse põhjalikke teadmisi digitaalse turunduse valdkonnast, mis hõlmab kõike otsingumootorite kampaaniatest ja sotsiaalmeediast kuni mobiilireklaamide ja veebiarenduseni.
Autorid toovad välja, et tehnoloogia ja internet on kiiresti muutuvad valdkonnad ning suured ettevõtted nagu Apple, Google ja Facebook kujundavad ümber meie viisi suhelda ja teha äri. Raamatu eesmärk on aidata lugejatel mõista digitaalse turunduse põhimõtteid ja praktilisi rakendusi, et nad saaksid kasvatada oma ettevõtte tulu ja klientide rahulolu.
Raamatus tuuakse välja, et digimaailm on endiselt arenev ning kuigi see võib tunduda hirmutav ja keeruline, on kõigil võimalik õppida ja rakendada digitaalse turunduse oskusi. Autorid pakuvad põhjalikke teadmisi digimaailma erinevatest aspektidest, strateegiatest ja taktikatest, et lugejad saaksid oma ettevõtte digitaalses keskkonnas edukalt juhtida.
Digital Minds: 12 asja, mida iga ettevõte peab teadma digitaalse turunduse kohta on praktiline teejuht, mis aitab ettevõtetel saavutada edu digitaalse turunduse valdkonnas ja jääda konkurentidest sammu võrra ette. Raamat pakub praktilisi näpunäiteid ja juhiseid, kuidas digitaalne turundus oma äri kasuks tööle panna ning saavutada soovitud tulemusi.