-25%

Turunduse lõpp

Carlos Gil’i “Turunduse lõpp” on kaasaegne teos, mis käsitleb turunduse muutumist digiajastul. Rõhutades kuulamise ja õpetamise tähtsust traditsioonilise reklaami asemel, näitab Gil, kuidas brändid saavad sotsiaalmeedia ja tehisintellekti abil luua sügavamaid ja inimlikumaid suhteid tarbijatega. Raamat põhineb rikkalikel juhtumiuuringutel, näidates praktiliselt, kuidas uuenduslikud strateegiad viivad eduka kaasamiseni ja tugevdavad kliendisuhteid.

Original price was: 41,99 €.Current price is: 31,49 €.

Availability: 1 laos

Laos

Tarneaeg: 1-3 tööpäeva

Selle ostuga teenid: 31 punkti Loe lähemalt

Tasuta tarne pakiautomaati alates 35€!

  • Lao toodetel - Kiire tarne!
  • Turvalised maksed!
  • 14 päeva tagastusõigus!
Tootekood: 400298 Kategooriad: , , ,

Kirjeldus

“Turunduse lõpp: Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks” on Carlos Gil’i innustav raamat, mis deklareerib traditsioonilise turunduse lõppu, julgustades brände sotsiaalmeedia ja tehisintellekti võimendamisel inimlikumaid suhteid looma. Gil väidab, et edukas turundus nüüdses digiajastul eeldab ettevõtetelt pigem kuulamist kui rääkimist, õpetamist kui reklaamimist ning kogukondade ja kogemuste loomist jälgijate kogumise asemel.

Ta illustreerib, kuidas praegused tarbijad soovivad brändidega suhelda ja osaleda, mitte lihtsalt passiivselt reklaame vaadata. Raamat rõhutab, et tooteid tuleb turustada kui „sõpru“, mitte kui anonüümseid objekte, tuues esile edukaid sotsiaalmeedia strateegiaid firmadelt nagu LinkedIn, Winn-Dixie, Save-A-Lot ja BMC Software. Gil võlub lugejaid arvukate juhtumiuuringute ja näidetega, mis demonstreerivad sotsiaalmeedia ja tehisintellekti tegelikku potentsiaali brändide inimlikumaks muutmisel.

Lisainfo

Kaal 0,372 kg
Mõõtmed 22 × 15,5 × 2 cm
Autor

Formaat

Kõvakaaneline

Ilmumisaasta

2020

Keel

Kirjastus

ISBN

9789949694631

Ostukorv