Turumajandus economicsi alusel (mikrotasand) on põhjalik õpik, mis on loodud selleks, et anda lugejatele kindel alus majandusteaduse mikrotasandi mõistmiseks. Raamatu autorid Andres Arrak, Raul Eamets ja Urmas Soots ning teised eksperdid jagavad oma teadmisi ja kogemusi, et selgitada majandusteooria põhikontseptsioone.
Raamatu esimeses osas antakse ülevaade turumajanduse üldteooriast, pannes aluse arusaamisele majanduse tööpõhimõtetest. Järgnevalt käsitletakse nõudmise ja pakkumise olemust ning hindade kujunemist turul, mis on mikromajanduse keskne teema.
Tarbija valiku teooria peatükis vaadeldakse, kuidas tarbijad teevad oma otsuseid ja kuidas need otsused mõjutavad turudünaamikat. Ettevõtte tegevuse eesmärki puudutav osa keskendub sellele, kuidas ettevõtted määratlevad ja saavutavad oma eesmärke konkureerivas keskkonnas.
Konkurentsivõimelise pakkumise ja tööturu peatükid uurivad, kuidas ettevõtted ja töötajad suhestuvad turumajanduse kontekstis, samas kui täiusliku konkurentsi ja monopolide peatükid käsitlevad turu struktuuri piirjuhtumeid, mis on olulised turutõhususe ja turuvõimu mõistmiseks.
Mittetäiusliku konkurentsi ja väärtpaberite turu peatükid süvenevad edasi turu mitmekesisusesse ja keerukustesse, pakkudes üksikasjalikumat vaadet reaalsetele majandustingimustele.
Turumajandus economicsi alusel (mikrotasand) on oluline ressurss igale majandushuvilisele, pakkudes keerulistele majanduslikele küsimustele arusaadavaid ja põhjalikke selgitusi. See õpik on hädavajalik abivahend üliõpilastele majandusteaduse alustega tutvumiseks, samuti majanduspraktikutele, kes soovivad oma teadmisi mikromajanduse valdkonnas süvendada.