Identifies the definitive rules that govern the world of marketing. This book examines marketing campaigns that have succeeded and others that have failed, and why good ideas didn’t live up to expectations. It contains real-life examples and commonsense suggestions.
“Mäeküla piimamees 1970 / Eduard Vilde” lisati sinu ostukorvi. Vaata ostukorvi
22 Immutable Laws of Marketing
15,00 €
Availability: 1 laos
Laos
Tarneaeg: 1-3 tööpäeva
Selle ostuga teenid: 15 punkti Loe lähemalt
Tasuta tarne pakiautomaati alates 35€!
- Lao toodetel - Kiire tarne!
- Osta kohe, Maksa uuel kuul - alates 55€ tellimusest!
- 14 päeva tagastusõigus!
- Turvalised maksed!
Tootekood: 304070
Kategooriad: Kasutatud raamatud, Majandus, Turundus ja müük
Kirjeldus
Lisainfo
Kaal | 0,28 kg |
---|---|
Mõõtmed | 15 × 12,5 × 2 cm |
Autor | |
Formaat | Pehmekaaneline |
Ilmumisaasta | 2017 |
Keel | |
Kirjastus | |
Lehekülgede arv | 143 |
Sari | |
ISBN | 9781861976109 |
Seisukord | Hea |
Tüüp | Kasutatud raamat |
Tarneaeg | 1-3 Tööpäeva |
Ladu | R1 |
Seotud tooted
Hiljuti vaadatud tooted
-
Atlas. Pa Salti lugu. Seitsme õe sarja viimane osa
harry whittaker41,22 €Algne hind oli: 41,22 €.35,04 €Current price is: 35,04 €. Lisa korvi -
Catilina vandenõu
Gaius Sallustius Crispus18,00 €Algne hind oli: 18,00 €.13,50 €Current price is: 13,50 €. Lisa korvi