This Is Marketing: You Can’t Be Seen Until You Learn to See / Seth Godin
Selles raamatus koondab Seth Godin oma turunduse tarkuse ühte kompaktsesse ja kättesaadavasse ressursisse. “This Is Marketing” õpetab lugejatele, kuidas luua tööd, millega saab uhke olla, olgu nad siis tehnoloogiastarti asutajad, väikeettevõtete omanikud või suurkorporatsioonide osa.
Raamatus rõhutatakse, et suurepärased turundajad ei kasuta tarbijaid oma ettevõtte probleemide lahendamiseks; nad kasutavad turundust selleks, et lahendada teiste inimeste probleeme. Autori taktikad põhinevad kaastundel, ühendusel ja emotsionaalsel tööl, mitte tähelepanu varastavatel reklaamidel ja tüütutel e-kirjade treppidel.
Raamat pakub praktilisi teadmisi ja näiteid, kuidas:
Ehitate usaldust ja saate loa oma sihtgrupilt.
Mõistate positsioneerimise kunsti, sealhulgas selle, kellele teie toode või teenus on ja kellele mitte.
Mõistate, et parim viis oma eesmärkide saavutamiseks on aidata teistel saada selleks, kes nad tahavad olla.
Mõistate, et vanad lähenemisviisid reklaamile ja brändingule ei pruugi enam toimida.
Tunnistate pinge üllatavat rolli igas ostuotsuses (või selle puudumises).
Mõistate, et turundus on oma olemuselt lugude rääkimine enda kohta ja sotsiaalse staatuse kohta.
“This Is Marketing” pakub värskeid vaatenurki turundusele ja rõhutab olulise seose loomise tähtsust inimestega, kes tõeliselt vajavad ja soovivad pakutavaid tooteid või teenuseid. Raamat julgustab turundajaid keskenduma positiivsele mõjule ja tööle, mis on nende sihtrühmale oluline.”