-15%

SOTSIAALNE MÜÜK

Algne hind oli: 48,29 €.Current price is: 41,05 €.

Availability: 3 laos

Laos

Tarneaeg: 1-3 tööpäeva

Selle ostuga teenid: 41 punkti Loe lähemalt

Tasuta tarne pakiautomaati alates 35€!

  • Lao toodetel - Kiire tarne!
  • Osta kohe, Maksa uuel kuul - alates 55€ tellimusest!
  • 14 päeva tagastusõigus!
  • Turvalised maksed!
Tootekood: 90100120 Kategooriad: , ,

Kirjeldus

Kuidas väiksema vaevaga rohkem müüa? Kuidas toimib võrgustunud majandus ja milliseid muutusi peavad ettevõtted ellu viima, et ka tulevikus vee peal püsida? „Sotsiaalne müük“ raputab lahti analoogmaailmast, mida iseloomustab sotsiaalmeedias müügi nimel huupi rapsimine.

Mida aeg edasi, seda keerulisem on traditsioonilise müügiga korralikku tulemust tuua. Kuigi müügimees serveerib end konsultandina, on tema ainsaks eesmärgiks müüja lahendust, mis ei pruugi kliendile sugugi sobida. Et tüütutest kõnedest ja kirjadest pääseda, proovib klient „konsultandi“ ostuprotsessist välja suruda. Areng, mis pole müügiinimesele kaugeltki meelepärane.

„Sotsiaalne müük“ peegeldab olulist muutust ostukäitumises ning pakub välja lahendusi:

Kuidas kliendi ostuotsuseid taas mõjutada?
Kuidas sihipäraselt kasutada võrgustikke, et sotsiaalset usaldust kasvatada ja tugevat kogukonda luua?
Kuidas oma valdkonnas tõeliseks autoriteediks saada ja maailmamuutjatega ühendusse astuda?
Kuidas sotsiaalse müügi strateegiat organisatsiooniüleseks laiendada, küpsus- ja investeerimismudeleid välja töötada, riske maandada, tulemuslikult juhtida ja tehnoloogiaplatvorme kasutada?

Raamat võtab soravalt kokku ideestiku, mida peab teadma iga juht, kes soovib müügi- ja turundusüksuste tööd digiajastul kaasajastada ning ihkab sotsiaalse müügi jõudu oma ettevõttes maksimaalselt ära kasutada.

Lisainfo

Kaal 0,25 kg
Mõõtmed 22 × 14 × 1 cm
Autor

,

Formaat

Pehmekaaneline

Ilmumisaasta

2024

Keel

Kirjastus

Lehekülgede arv

236

Sari

ISBN

9789949694877

Tüüp

Uus raamat

Tarneaeg

3-7 Tööpäeva

Ostukorv