Reklaamipsühholoogia

Talis Bachmanni raamat on sügav sukeldumine reklaami ja turunduse mõjude mõistmisse inimese psühholoogia kaudu. Raamat uurib, kuidas inimeste psühholoogilised tegurid mõjutavad tarbimisotsuseid ja kuidas reklaamijad neid teadmisi kasutavad.

28,00 

Laost otsas

Tasuta tarne pakiautomaati alates 35€!

  • Lao toodetel - Kiire tarne!
  • Turvalised maksed!
  • 14 päeva tagastusõigus!

Kirjeldus

Reklaamipsühholoogia / Talis Bachmann

Raamat on Talis Bachmanni kirjutatud põhjalik teos, mis sukeldub reklaami ja turunduse psühholoogilistesse aspektidesse. Raamat uurib, kuidas inimeste tajud, mõtted ja emotsioonid mõjutavad nende tarbimisotsuseid ja kuidas reklaamikampaaniad neid tegureid edukalt ära kasutavad. Lisaks traditsioonilisele reklaamipsühholoogiale käsitleb Bachmann ka digitaalse meedia ja sotsiaalmeedia mõju tarbijakäitumisele.

Autor toob esile teaduslikult tõestatud strateegiad ja tehnikad, mida reklaamitööstuses kasutatakse, et mõjutada ja suunata tarbijate otsuseid.

Lisainfo

Kaal 0,879 kg
Mõõtmed 25 × 17 × 2,4 cm
Autor

Formaat

Kõvakaaneline

Ilmumisaasta

2009

Keel

Kirjastus

ISBN

9789949170241

Ostukorv