Müüdud üle veerand miljoni eksemplari!
Kuidas mõjutab see info teie suhtumist sellesse raamatusse?
Kui te kasvõi hetkeks mõtlesite, et just selline tõestatud väärtusega ja populaarne raamat võiks teile huvi pakkuda, võis selle põhjuseks olla võimas mõjustamisprintsiip – antud juhul sotsiaalse tõestuse printsiip.
Kas olete kunagi pärast ajakirjade telefoni teel müüjale või maiustusi müüvale lapsele ‘jah’ ütlemist imestanud, miks te just nõustusite tellima ajakirja või ostma šokolaaditahvli, mida te tegelikult ei soovi? Robert B. Cialdini raamat “Mõjustamise psühholoogia. Teooria ja praktika” selgitab praktilises ja arusaadavas keeles, kuidas meid nõustuma veendakse. See pakub suurepäraseid ideid neile, kes midagi müüvad, ja – mis veelgi olulisem – meile kõigile, kes me kaupleme ja ostame. Ühtlasi on see raamat ideaalne lugemismaterjal sotsiaalpsühholoogiat õppivatele tudengitele, suurepärane lugemismaterjal tarbijakäitumise ja reklaami kursuste üliõpilastele ning peaks olema kõigi ärijuhtimise tudengite kohustusliku kirjanduse hulgas.