Selle raamatu eesmärk on lihtsalt ja arusaadavalt selgitada ettevõtte tippjuhtidele turunduse olemust ja aidata turundusjuhil ennast arusaadavaks teha.
See on lühike ja kergesti loetav raamat.
Autor on sellesse kokku kogunud enda jaoks usaldusväärsete allikate ja tunnustatud mõtlejate seisukohad ning seganud neid enda kogemustega. Lisaks on intervjueeritud paljusid praktikuid.
Selle raamatu ülesehitus on niisugune, et lugemist võib alustada ükskõik millisest kohast. Ja seda raamatut ei pea tingimata otsast lõpuni läbi lugema. Küll aga võiks seda lugeda pidevalt, ikka ja jälle. Raamat on eelkõige mõeldud nendele juhtidele, kes igapäevaselt taktikaliste turundusküsimustega ei tegele. Samal ajal leiavad ka turundajad siit endale tööks vajaliku.
Autor on seda kirjutades silmas pidanud eelkõige B2B-ettevõtteid ja seetõttu on siin juttu nii turundusest kui müügist.