Why do some products capture our attention while others flop? What makes us engage with certain things out of sheer habit? Is there an underlying pattern to how technologies hook us? In this book, the author answers these questions with his years of research, consulting, and practical experience. It also provides readers with practical insights.
-7%
Hooked
19,69 € Algne hind oli: 19,69 €.18,31 €Current price is: 18,31 €.
Laost otsas
Tasuta tarne pakiautomaati alates 35€!
- Lao toodetel - Kiire tarne!
- Maksa uuel kuul (alates 75€ )
- 14 päeva tagastusõigus!
- Turvalised maksed!
Tootekood: 90100029
Kategooriad: Eneseareng ja mindset, Majandus, Uued raamatud
Kirjeldus
Lisainfo
Mõõtmed | 20,5 × 13,2 × 2,3 cm |
---|---|
Autor | |
Formaat | Kõvakaaneline |
Ilmumisaasta | 2014 |
Keel | |
Kirjastus | |
Lehekülede arv | 242 |
Sari | |
ISBN | 9780241184837 |
Tüüp | Uus raamat |
Tarneaeg | 3-7 Tööpäeva |
Ladu | R3 |