Building Brand Experiences: A Practical Guide to Retaining Brand Relevance / Darren Coleman
Organisatsiooni edu säilitamine nõuab brändi tähtsuse säilitamist, mis on muutunud turundusprofessionaalide jaoks üha suurenevaks väljakutseks. Minevikus on paljud reageerinud toote- või hinnapõhise konkurentsiga, kuid see saab brändi säilitamisel pakkuda ainult piiratud tulemusi. Uuringud näitavad, et tarbijaid juhivad tegelikult emotsioonid ja positiivsetel brändikogemustel on jõud kaasata tarbijaid, pakkudes samal ajal lugematuid võimalusi konkurentsieelise saavutamiseks. Raamat “Building Brand Experiences” võimaldab juhtidel ja juhtidel seda mõista ning luua kohandatud ja asjakohaseid kogemusi, mis meelitavad tarbijaid ja suurendavad brändi tulemusi.
Raamat “Building Brand Experiences” on praktiliselt üles ehitatud “The Brand Experience Blueprint” ümber ning see pakub juhendit tõhusate brändikogemuste loomise protsessi kohta, kasutades selleks katsetatud ja usaldusväärseid tööriistu, malle ja teadusuuringuid. Ekspertide arvamuste ja reaalsete näidete kombineerimine anekdootlikul ja kergesti seeditaval viisil muudab selle raamatu hädavajalikuks juhendiks asjakohaste kogemuste kujundamisel, mis tarbijatele meeldivad ning brändi kaasatust parandavad ja tulemusi suurendavad.
Kui soovid paremini mõista brändikogemuste loomise olulisust ja õppida, kuidas kohandatud kogemusi luua, mis tarbijatele meeldivad, siis on Dr. Darren Colemani raamat “Building Brand Experiences” sinu jaoks hädavajalik abivahend. Õpi kunst ja teadus brändikogemuste loomisel ning paranda oma brändi kaasatust ja tulemusi.