Reklaamikunst

Reklaamikunst, autoriks Linnar Priimägi, on kogumik, mis sisaldab autori reklaamialaseid kirjutisi aastatest 1994-1997, peamiselt ajakirjast Favoriit. Raamat esitleb reklaami analüüsimist ja mõistmist semiootika kategooriate kaudu, pakkudes sellega maailmas uudset lähenemist. Priimägi tööd ühendavad reklaamikunsti ja semiootika, pakkudes unikaalset vaadet reklaami mõistmisele ja tõlgendamisele. Ajakirja Favoriit peatoimetaja Priit Pulleritsu sõnul on see raamat oluline panus nii reklaamikunsti kui ka semiootika valdkonnas ja võiks rahvusvaheliselt tähelepanu pälvida.

24,00 

Availability: 1 laos

Laos

Tarneaeg: 1-3 tööpäeva

Selle ostuga teenid: 24 punkti Loe lähemalt

Tasuta tarne pakiautomaati alates 35€!

  • Lao toodetel - Kiire tarne!
  • Maksa uuel kuul (alates 75€ )
  • 14 päeva tagastusõigus!
  • Turvalised maksed!
Tootekood: 301033 Kategooriad: , ,

Kirjeldus

Linnar Priimägi Reklaamikunst koondab kokku olulisi ja mõtlemapanevaid kirjutisi reklaamist, vaadelduna semiootika ehk märkide teaduse vaatepunktist. See lähenemine reklaamile on unikaalne, kuna semiootikud pole traditsiooniliselt reklaamiküsimustega tegelema ja samal ajal on reklaamitööstuse spetsialistid tihtipeale semiootikaga vähem kursis.

Raamat käsitleb reklaami mitte ainult kui kommertslikku vahendit, vaid kui keerukat kommunikatsiooni vormi, mis kasutab erinevaid sümboleid, märke ja tähendusi sõnumite edastamiseks. Priimägi analüüsib, kuidas reklaamid loovad ja kasutavad tähendusi, ning kuidas publik neid tähendusi vastu võtab ja tõlgendab. Ta toob esile reklaami semiootilised aspektid, näidates, kuidas sõnad, pildid ja muud visuaalsed elemendid mängivad olulist rolli reklaamsõnumite loomisel ja edastamisel.

Raamatus käsitletakse ka reklaamikunsti esteetilisi ja kultuurilisi aspekte, pakkudes sügavamat arusaama reklaami rollist ja mõjust ühiskonnas. Autori kirjutised on asjatundlikud ja teadmistepõhised, pakkudes huvitavaid vaatenurki reklaami kui kunstivormi kohta.

Reklaamikunst on väärtuslik lugemismaterjal reklaamispetsialistidele, semiootikutele, turundajatele, aga ka üliõpilastele ja õppejõududele, kes tegelevad reklaami, kommunikatsiooni ja meediauuringutega. Linnar Priimägi tööd pakuvad uusi perspektiive ja mõtlemisainet, avardades arusaamu reklaami keerukusest ja selle rollist kaasaegses ühiskonnas.

Lisainfo

Kaal 0,68 kg
Mõõtmed 25 × 17,5 × 1,5 cm
Autor

Formaat

Kõvakaaneline

Ilmumisaasta

1998

Keel

Kirjastus

Lehekülede arv

209

Sari

ISBN

9985883063

Seisukord

Hea

Tüüp

Kasutatud raamat

Tarneaeg

1-3 Tööpäeva

Ladu

R1

Ostukorv