Why do some products capture our attention while others flop? What makes us engage with certain things out of sheer habit? Is there an underlying pattern to how technologies hook us? In this book, the author answers these questions with his years of research, consulting, and practical experience. It also provides readers with practical insights.
-7%
Hooked
19,69 € Algne hind oli: 19,69 €.18,31 €Current price is: 18,31 €.
Availability: 1 laos
Laos
Tarneaeg: 1-3 tööpäeva
Selle ostuga teenid: 18 punkti Loe lähemalt
Tasuta tarne pakiautomaati alates 35€!
- Lao toodetel - Kiire tarne!
- Turvalised maksed!
- 14 päeva tagastusõigus!
Tootekood: 90100029
Kategooriad: Eneseareng ja mindset, Majandus, Uued raamatud
Kirjeldus
Lisainfo
Mõõtmed | 20,5 × 13,2 × 2,3 cm |
---|---|
Autor | |
Formaat | Kõvakaaneline |
Ilmumisaasta | 2014 |
Keel | |
Kirjastus | |
Lehekülede arv | 242 |
Sari | |
ISBN | 9780241184837 |
Tüüp | Uus raamat |
Tarneaeg | 3-7 Tööpäeva |
Ladu | R3 |
Seotud tooted
-
Kuidas vabaneda stressist ja muretsemisest
Dale Carnegie14,00 €Algne hind oli: 14,00 €.10,50 €Current price is: 10,50 €. Lisa korvi