Hind strateegia ja taktika : kasumliku kasvu käsiraamat / Thomas T. Nagle, John E. Hogan
Raamat on mõeldud laiale lugejaskonnale, sealhulgas finantsjuhid, turundajad, strateegia- ja ärijuhtid. Raamat selgitab, kuidas efektiivne hinnakujundus võib mõjutada ettevõtte kasumlikkust ja konkurentsivõimet ning kuidas seda strateegiliselt rakendada.
Raamatus käsitletakse mitmeid olulisi teemasid, alates põhilistest hinnakujunduse põhimõtetest kuni keerukamate strateegiate ja taktikateni. Nagle annab ülevaate erinevatest hinnakujunduse mudelitest, arutleb väärtuspõhise hinnakujunduse üle ning selgitab, kuidas integreerida hinnakujundust ettevõtte laiemate strateegiate ja eesmärkidega.
Raamat käsitleb ka hinnakujunduse mõju ettevõtte finantsjuhtimisele, infohaldusele, tarneahelale ning toote ja teenuse elutsüklile. Samuti on oluline osa pühendatud ärieetikale ja sellele, kuidas hinnakujundus mõjutab ettevõtte mainet ja kliendisuhete kvaliteeti.
“Hind: strateegia ja taktika” sobib suurepäraselt nii ärijuhtimise kui ka turunduse ja finantsjuhtimise õppekavadesse, pakkudes üliõpilastele ja õppejõududele väärtuslikku ja praktilist õppematerjali.