Viimase 15 aasta jooksul on Disney Instituut õpetanud tuhandeid inimesi 35 riigist ja enam kui 40 eri valdkonnast, kuidas saavutada ja hoida ülimat klienditeeninduse taset, toetudes maailmakuulsa Disneylandi kogemustele. Disney eristuv teenindus ja selle tausta tundmine on inspireerinud juhte lisaks teenindusele ka oma äri värske pilguga nägema.
«Ole meie külaline» näitab, kuidas juhtida protsesse nii, et sellest tekiks igapäevane maagiliselt võluv teenindus. Raamatus on kokku võetud Disney 75 aasta legendaarne teeninduskogemus ning lisatud ka teiste valdkondade omi, kus on rakendatud samu põhimõtteid. Pärast Disney süsteemi tundmaõppimist saadakse kiiresti aru, et lõbustuspargil on paljude ettevõtetega enam ühist, kui esmapilgul paistab.
Raamatule, kus näidatakse, kuidas panna igal aastal miljonid inimesed kulutama miljoneid dollareid, on ette heidetud ainult seda, et selle väljaandmisega on oodatud liiga kaua.
Ole meie külaline
Ole meie külaline, klienditeeninduse täiuslikustamise kunst
8,00 €
Availability: 1 laos
Laos
Tarneaeg: 1-3 tööpäeva
Selle ostuga teenid: 8 punkti Loe lähemalt
Tasuta tarne pakiautomaati alates 35€!
- Lao toodetel - Kiire tarne!
- Osta kohe, Maksa uuel kuul - alates 55€ tellimusest!
- 14 päeva tagastusõigus!
- Turvalised maksed!
Tootekood: 301730
Kategooriad: Juhtimine ja eestvedamine, Kasutatud raamatud, Majandus
Kirjeldus
Lisainfo
Mõõtmed | 21 cm |
---|---|
Autor | |
Formaat | Kõvakaaneline |
Ilmumisaasta | 2003 |
Keel | |
Kirjastus | |
Lehekülgede arv | 179 |
Sari | |
ISBN | 9985307542 |
Seisukord | Hea |
Tüüp | Kasutatud raamatud |
Tarneaeg | 1-3 Tööpäeva |
Ladu | R2 |