“Turunduse lõpp: Kuidas muuta oma tootemark sotsiaalmeedia ja tehisintellekti ajastul inimlikuks” on Carlos Gil’i innustav raamat, mis deklareerib traditsioonilise turunduse lõppu, julgustades brände sotsiaalmeedia ja tehisintellekti võimendamisel inimlikumaid suhteid looma. Gil väidab, et edukas turundus nüüdses digiajastul eeldab ettevõtetelt pigem kuulamist kui rääkimist, õpetamist kui reklaamimist ning kogukondade ja kogemuste loomist jälgijate kogumise asemel.
Ta illustreerib, kuidas praegused tarbijad soovivad brändidega suhelda ja osaleda, mitte lihtsalt passiivselt reklaame vaadata. Raamat rõhutab, et tooteid tuleb turustada kui „sõpru“, mitte kui anonüümseid objekte, tuues esile edukaid sotsiaalmeedia strateegiaid firmadelt nagu LinkedIn, Winn-Dixie, Save-A-Lot ja BMC Software. Gil võlub lugejaid arvukate juhtumiuuringute ja näidetega, mis demonstreerivad sotsiaalmeedia ja tehisintellekti tegelikku potentsiaali brändide inimlikumaks muutmisel.