This Is Marketing

“Seth Godini raamat “This Is Marketing: Sa ei saa märgatud, kuni sa ei õpi nägema” on revolutsiooniline lähenemine turundusele, müügile ja reklaamile. Seth Godin, tuntud autor ja turundusekspert, on miljonitele ettevõtjatele, turundajatele, juhtidele ja fännidele erinevatest elualadest õpetanud ja innustanud oma blogi, veebikursuste, loengute ja enimmüüdud raamatute kaudu.

19,00 

Laost otsas

Tasuta tarne pakiautomaati alates 35€!

  • Lao toodetel - Kiire tarne!
  • Maksa uuel kuul (alates 75€ )
  • 14 päeva tagastusõigus!
  • Turvalised maksed!

Kirjeldus

This Is Marketing: You Can’t Be Seen Until You Learn to See / Seth Godin

Selles raamatus koondab Seth Godin oma turunduse tarkuse ühte kompaktsesse ja kättesaadavasse ressursisse. “This Is Marketing” õpetab lugejatele, kuidas luua tööd, millega saab uhke olla, olgu nad siis tehnoloogiastarti asutajad, väikeettevõtete omanikud või suurkorporatsioonide osa.

Raamatus rõhutatakse, et suurepärased turundajad ei kasuta tarbijaid oma ettevõtte probleemide lahendamiseks; nad kasutavad turundust selleks, et lahendada teiste inimeste probleeme. Autori taktikad põhinevad kaastundel, ühendusel ja emotsionaalsel tööl, mitte tähelepanu varastavatel reklaamidel ja tüütutel e-kirjade treppidel.

Raamat pakub praktilisi teadmisi ja näiteid, kuidas:

Ehitate usaldust ja saate loa oma sihtgrupilt.
Mõistate positsioneerimise kunsti, sealhulgas selle, kellele teie toode või teenus on ja kellele mitte.
Mõistate, et parim viis oma eesmärkide saavutamiseks on aidata teistel saada selleks, kes nad tahavad olla.
Mõistate, et vanad lähenemisviisid reklaamile ja brändingule ei pruugi enam toimida.
Tunnistate pinge üllatavat rolli igas ostuotsuses (või selle puudumises).
Mõistate, et turundus on oma olemuselt lugude rääkimine enda kohta ja sotsiaalse staatuse kohta.

“This Is Marketing” pakub värskeid vaatenurki turundusele ja rõhutab olulise seose loomise tähtsust inimestega, kes tõeliselt vajavad ja soovivad pakutavaid tooteid või teenuseid. Raamat julgustab turundajaid keskenduma positiivsele mõjule ja tööle, mis on nende sihtrühmale oluline.”

Lisainfo

Kaal 0,373 kg
Mõõtmed 23,5 × 15 × 2,5 cm
Autor

Formaat

Pehmekaaneline

Ilmumisaasta

2018

Keel

Kirjastus

Lehekülede arv

288

Sari

ISBN

9.78024E+12

Ostukorv