Reklaamikunst
Reklaamikunst, autoriks Linnar Priimägi, on kogumik, mis sisaldab autori reklaamialaseid kirjutisi aastatest 1994-1997, peamiselt ajakirjast Favoriit. Raamat esitleb reklaami analüüsimist ja mõistmist semiootika kategooriate kaudu, pakkudes sellega maailmas uudset lähenemist. Priimägi tööd ühendavad reklaamikunsti ja semiootika, pakkudes unikaalset vaadet reklaami mõistmisele ja tõlgendamisele. Ajakirja Favoriit peatoimetaja Priit Pulleritsu sõnul on see raamat oluline panus nii reklaamikunsti kui ka semiootika valdkonnas ja võiks rahvusvaheliselt tähelepanu pälvida.
26,00 €
Availability: 1 laos
Laos
Tarneaeg: 1-3 tööpäeva
Tasuta tarne pakiautomaati alates 35€!
- Lao toodetel - Kiire tarne!
- Osta kohe, Maksa uuel kuul - alates 55€ tellimusest!
- 14 päeva tagastusõigus!
- Turvalised maksed!
Kirjeldus
Linnar Priimägi Reklaamikunst koondab kokku olulisi ja mõtlemapanevaid kirjutisi reklaamist, vaadelduna semiootika ehk märkide teaduse vaatepunktist. See lähenemine reklaamile on unikaalne, kuna semiootikud pole traditsiooniliselt reklaamiküsimustega tegelema ja samal ajal on reklaamitööstuse spetsialistid tihtipeale semiootikaga vähem kursis.
Raamat käsitleb reklaami mitte ainult kui kommertslikku vahendit, vaid kui keerukat kommunikatsiooni vormi, mis kasutab erinevaid sümboleid, märke ja tähendusi sõnumite edastamiseks. Priimägi analüüsib, kuidas reklaamid loovad ja kasutavad tähendusi, ning kuidas publik neid tähendusi vastu võtab ja tõlgendab. Ta toob esile reklaami semiootilised aspektid, näidates, kuidas sõnad, pildid ja muud visuaalsed elemendid mängivad olulist rolli reklaamsõnumite loomisel ja edastamisel.
Raamatus käsitletakse ka reklaamikunsti esteetilisi ja kultuurilisi aspekte, pakkudes sügavamat arusaama reklaami rollist ja mõjust ühiskonnas. Autori kirjutised on asjatundlikud ja teadmistepõhised, pakkudes huvitavaid vaatenurki reklaami kui kunstivormi kohta.
Reklaamikunst on väärtuslik lugemismaterjal reklaamispetsialistidele, semiootikutele, turundajatele, aga ka üliõpilastele ja õppejõududele, kes tegelevad reklaami, kommunikatsiooni ja meediauuringutega. Linnar Priimägi tööd pakuvad uusi perspektiive ja mõtlemisainet, avardades arusaamu reklaami keerukusest ja selle rollist kaasaegses ühiskonnas.
Toote andmed
- Autor: Linnar Priimägi
- Formaat: Kõvakaaneline
- Ilmumisaasta: 1998
- Keel: Eesti
- Kirjastus: BNS-i kirjastus
- Lehekülede arv: 209
- Sari: -
- ISBN: 9985883063
- Seisukord: Hea
- Tüüp: Kasutatud raamat
- Tarneaeg: 1-3 Tööpäeva
- Ladu: R1
Seotud tooted
Hiljuti vaadatud tooted
-
Black Swan
Nassim Nicholas Taleb14,94 €Algne hind oli: 14,94 €.12,70 €Current price is: 12,70 €. Lisa korvi -
Kassikuld. Ühe õpetajanna seiklused eliitkoolis
ulrika kelk-pedersen27,08 €Algne hind oli: 27,08 €.23,02 €Current price is: 23,02 €. Lisa korvi -
Südametammide taga
kristiina ehin34,44 €Algne hind oli: 34,44 €.29,29 €Current price is: 29,29 €. Lisa korvi