No logo : sihikule on võetud brändihiiglased / Naomi Klein ; inglise keelest tõlkinud Marek Laane Raamat toob massiliselt värvikaid näiteid brändide pealetungist ja sellest, kuidas brändid tarbija eest valikud ära teevad. Et brändistamine on äärmiselt kulukas ettevõtmine – inimestele peab ju iga hetk teadvustama, et Nike ei ole mitte tossud, vaid võimalust “lihtsalt seda teha” ja et Nokia ei ole mitte mobiiltelefon, vaid “inimeste ühendaja” – tuleb kuskilt kokku hoida. Ja kui bränd on vaimne väärtus, mitte toode, siis on enesestmõistetav kokkuhoiukoht on tootmine ehk kalli Lääne tööjõu asemel arengumaade odava tööjõu kasutamine. Sel on aga kaks palet: samal ajal kui arengumaades vilistatakse kõikvõimalikele reeglitele ning sõna otseses mõttes sandikopikate eest töölisi rängalt kurnatakse, kasvab Läänes sisuline töötus, mida varjatakse sõnapaari “osaline tööaeg” taha.
No logo: sihikule on võetud brändihiiglased
24,00 €
Availability: 1 laos
Laos
Tarneaeg: 1-3 tööpäeva
Selle ostuga teenid: 24 punkti Loe lähemalt
Tasuta tarne pakiautomaati alates 35€!
- Lao toodetel - Kiire tarne!
- Turvalised maksed!
- 14 päeva tagastusõigus!
Tootekood: 300797
Kategooria: Kasutatud raamatud
Laos
Tarneaeg: 1-3 tööpäeva
Kirjeldus
Lisainfo
Kaal | 0,6 kg |
---|---|
Mõõtmed | 21 × 15 × 2,5 cm |
Autor | |
Formaat | Pehmekaaneline |
Ilmumisaasta | 2003 |
Keel | |
Kirjastus | |
Lehekülede arv | 463 |
Sari | |
ISBN | 9985621751 |
Seisukord | Hea |