Müügi ja aktiivse teeninduse psühholoogia

Alexander Kotchubei raamat annab lugejale praktilised teadmised ja oskused eduka müügi ja klienditeeninduse tagamiseks, keskendudes psühholoogilistele aspektidele ja strateegiatele, mis mõjutavad kliendikogemust.

21,00 

Laost otsas

Tasuta tarne pakiautomaati alates 35€!

  • Lao toodetel - Kiire tarne!
  • Turvalised maksed!
  • 14 päeva tagastusõigus!

Kirjeldus

Müügi ja aktiivse teeninduse psühholoogia: müügi ja aktiivse teeninduse põhivalemid / Alexander Kotchubei

“Müügi ja aktiivse teeninduse psühholoogia” on Alexander Kotchubei kirjutatud sügavalt analüüsiv teos, mis uurib müügi ja teeninduse edukuse taga peituvaid psühholoogilisi aspekte. Autor esitleb müügi ja teeninduse põhivalemeid ning toob esile nende rakendamise tähtsust eduka kliendisuhte loomisel. Teos pakub praktilisi näpunäiteid ja teadmisi selle kohta, kuidas mõjutada klientide otsuseid, suurendada lojaalsust ning tagada positiivne kliendikogemus.

Raamatus on rikastatud Manuela Kelti eessõna ja Aira Tammemäe järelsõnaga ning illustreeritud Anti Veermaa loodud illustratsioonidega.

Lisainfo

Kaal 0,271 kg
Mõõtmed 21 × 15 × 1,8 cm
Autor

Formaat

Pehmekaaneline

Ilmumisaasta

2016

Keel

Kirjastus

ISBN

9789949812899

Ostukorv