Lugude rääkimise kunst

Raamat näitab, kuidas tõestisündinud lood on võtmeks ettevõtte identiteedi ja brändi tugevdamisel. Raamat selgitab, kuidas lood aitavad luua sügavamat sidet klientide ja töötajatega ning kuidas edukad ettevõtted nagu Ikea ja Body Shop on oma lugude abil saavutanud märkimisväärse edu. Heijbel pakub praktilisi näpunäiteid lugude kogumiseks, kujundamiseks ja jagamiseks, rõhutades lugude autentsuse ja tõepärasuse tähtsust. See on oluline lugemine kõigile, kes soovivad mõista, kuidas lugude abil saab tõsta ettevõtte väärtust ja mõju.

24,00 

Availability: 1 laos

Laos

Tarneaeg: 1-3 tööpäeva

Selle ostuga teenid: 24 punkti Loe lähemalt

Tasuta tarne pakiautomaati alates 35€!

  • Lao toodetel - Kiire tarne!
  • Maksa uuel kuul (alates 75€ )
  • 14 päeva tagastusõigus!
  • Turvalised maksed!
Tootekood: 300987 Kategooriad: , , ,

Kirjeldus

Lugude rääkimise kunst: kuidas tõestisündinud lood panevad ettevõtte elama / Matts Heijbel

Raamat uurib lugude rääkimise olulisust ja mõju ettevõtluses. Raamat rõhutab, kuidas tõestisündinud lood on võimsad vahendid, mis aitavad kujundada ettevõtte identiteeti, tugevdada brändi ja luua sügavamat sidet klientide ja töötajatega. Autor selgitab, et iga organisatsioon, olgu see suur või väike, omab unikaalseid lugusid, mis kajastavad selle olemust, väärtusi ja ajalugu.

Heijbel juhib tähelepanu sellele, kuidas edukad ettevõtted nagu Ikea, Hewlett & Packard ja Body Shop on oma lugude abil loonud tugeva brändi ja jätnud jälje kultuuri. Ta toob välja, et lugude rääkimine ja jagamine pole mitte ainult loomulik osa inimkommunikatsioonist, vaid ka strateegiline tööriist, mida ettevõtted saavad kasutada oma eesmärkide saavutamiseks.

Raamatus antakse praktilisi näpunäiteid, kuidas koguda, kujundada ja jagada lugusid, mis on lühikesed, meeldejäävad ja tõetruud. Heijbel rõhutab, et lood peavad olema autentsed ja tõepärased, et luua usaldus ja sidusus brändi ning selle tarbijate vahel. Lisaks sellele arutleb ta selle üle, kuidas lugude abil saab lisandväärtust luua ja kuidas kliendid ning töötajad brändi tugevamalt omaks võtavad, kui nad tunnevad end loo osana.

Raamat on suunatud ettevõtjatele, turundajatele ja kõigile neile, kes soovivad mõista, kuidas lugude jõud võib muuta ettevõtte taju ja edu.

Lisainfo

Kaal 0,296 kg
Mõõtmed 20 × 14,5 × 1,5 cm
Autor

Formaat

Pehmekaaneline

Ilmumisaasta

2011

Keel

Kirjastus

Lehekülgede arv

240

Sari

ISBN

9789949908769

Seisukord

Väga hea

Tüüp

Kasutatud raamat

Ostukorv