Turundusplaan on üks olulisemaid tööriistu, mis aitab ettevõtetel saavutada oma turundus- ja ärieesmärke. John Westwoodi raamat How to Write a Marketing Plan pakub kõikehõlmavat juhendit selle olulise dokumendi loomiseks ja elluviimiseks.
Raamatus antakse üksikasjalik ülevaade turundusplaani koostamise protsessist, alustades turundusanalüüsist, kus uuritakse turutingimusi, konkurentsi ja sihtgrupi vajadusi. Seejärel keskendutakse eesmärkide seadmisele ja sellele, kuidas need peaksid olema mõõdetavad ja saavutatavad. Eelarve koostamine ja vahendite määramine on samuti oluline osa raamatust, kuna rahaline planeerimine on turundusplaani edukuse võti.
Raamat juhendab lugejaid ka plaani kirjutamise, esitlemise ja rakendamise kaudu. See sisaldab praktilisi harjutusi ja kasulikke malle, mis aitavad lugejatel oma ideid ja strateegiaid struktureerida ning esitada need selgelt ja veenvalt. Lisaks sisaldab raamat uusimat teavet e-posti turunduse, veebikasutuse, mobiilse kaubanduse ja sotsiaalmeedia kasutamise kohta turundusplaanides.
Raamatu 2019. aasta 6. trükk on täiendatud veelgi praktiliste harjutuste, kasulike mallide ja tipptippudega, mis aitavad lugejatel arendada seda äärmiselt olulist ettevõtlusoskust. How to Write a Marketing Plan sisaldab ka kokkuvõtteid igas peatükis ning üksikasjalikku näidist turundusplaani kohta, mis muudavad selle lugemise kohustuslikuks kõigile, kes soovivad oma toodet või ettevõtet paremini turundada.
Raamatusarja Creating Success raamatud on kirjutatud ekspertide poolt uutele ja tulevastele juhtidele ja juhtidele, kes soovivad omandada vajalikke oskusi kiiresti ja tõhusalt. Need juhendid sisaldavad nutikat mõtlemist, nutikat nõuannet ja võidutehnikaid, mis annavad kiireid tulemusi, aitavad saavutada eesmärke ja luua püsivat edu karjääris.