Müügitingimused
Veebipoe Raamatusõber.ee (edaspidi e-pood) omanik on Atler Digital OÜ (registrikood ), Asukohaga Pärnu maakond, Pärnu, Tallinna mnt 87a-11, 80035.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad e-poest kaupade ostmisel.
Müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud e-poes vahetult kauba juures. NB! Juhul kui kasutatud raamatutel pole märgitud järgmist võivad need sisaldada allajoonimisi, raamatukogu templeid ja lehtedel võib esineda määrdumisi, mida ei loeta defektideks.
Toodete tellimiseks ei pea tellija registreerima end Raamatusõbra Veebipoe kasutajaks.
Tellija valib soovitud toote(d), määrab iga toote koguse, toodete eest tasumise ning kohaletoimetamise viisi. Enne tellimuse lõplikku kinnitamist on tellijal võimalik tellimus üle vaadata ning muuta tellimust. Pärast tellimuse ülevaatamist kinnitab tellija tellimuse. Tellimust on võimalik esitada eesti, vene, inglise, saksa, prantsuse keeles.
Kõik e-poes näidatud toodete hinnad sisaldavad käibemaksu.
Tellitud toodete hinnale lisandub toodete kohaletoimetamise tasu vastavalt tellija valitud tarneviisile.
Tellija kinnitatud tellimuse eest on võimalik tasuda internetipanga lingiga, krediitkaardiga või arve alusel.
E-pood on tellimuse kätte saanud, kui e-pood on edastanud tellijale tellimuse kinnituse koos arvega.
Tellimus jõustub tellijale toote saatmisega.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest e-poe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu, Soome, Rootsi, Taani, Belgia, Holland, Saksamaa, Luksemburg, Prantsusmaa ja Iirimaa. Vajadusel tarnime kaupu ka muudesse riikidesse, mille puhul tuleks küsida eraldi pakkumist läbi kontaktivormi.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud valitud tarneviisi juures.
Eestisi, Läti, Leedu ja Soome saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest välja arvatud “tellimisel tooted” mille tarneaeg sõltub valitud tarneviisist. Väljaspool Baltikumi ja Soomet toimub kohaletoimetamine 7-14 kalendripäeva jooksul.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul [olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele].
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on e-poel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@raamatusõber.ee või täita taganemis vorm e-poes hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Nb! Kasutatud-, vanade- ja haruldaste raamatute puhul informeeritakse ostjat peamistest ja suurematest puudustest ning defektidest. Infoks: Kasutatud ja vanades raamatutes võib esineda alla joonimisi, raamatukogu templeid ja pisemaid määrdumisi, mida ei loeta defektiks kui need ei sega sisu lugemist.
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
E-pood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
E-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud e-poe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea e-pood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulud.
E-poel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind e-poes on eksituse või tehnilise vea tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
E-pood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on e-poe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul e-poe poole, saates ekirja aadressile info@raamatusõber.ee või helistada telefonil: +372 5557 8674.
E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui e-poes ostetud kaubal on puudused, mille eest e-pood vastutab, parandab või asendab puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab e-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
E-pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
E-pood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. E-pood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
E-pood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades e-poes e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on e-poe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@raamatusõber.ee või helistada telefonil: +372 5557 8674.
Kui ostja ja e-pood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja e-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole. Aadressil: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=ET